torsdag 13 juni 2013

Fullt upp med att njuta

Svårt att få tiden att räcka till för bloggen just nu!
Man vill hinna med att njuta av all härlig grönska och natur, vara ute så mycket som möjligt när det är fint väder :-)
Idag regnar det iofs, men det var ett varmt och härligt regn. Tog en promenad med hunden när jag kom hem, och regnet smattrade mot paraplyet och han sprang glatt nere i diket, alldeles dyblöt :-) Men inte gör det honom nånting, en retriever älskar ju vatten!
Jag och sambon har jobbat rätt mycket ute, med att göra lite nya rabatter, och så bl a morötter och sätta ny rabarber. Det blir så fint :-) Ska se om jag inte ska testa sätta lite sallad också, om det inte är för sent förstås ;-)
Bara 1 dag kvar nu, sen semester!! Och inte har vi hittat någon husvagn än, men sambon har inte semester förrän om två veckor så vi har ju lite tid till på oss.
Önskar er alla en skön helg!





 

4 kommentarer:

soffie sa...

mmm så ska det va på sommaren vilka otroligt vackra bilder du visar, må så gott

Camilla sa...

Idag regnar det här. Men det gör inget. Jag tänkte städa. Ett perfekt städarväder. Men i morgon får solen gärna skina igen :)
Vilka underbar sommarbilder!
Kram!

Anonym sa...

Så skönt med semester. Jag jobbar några veckor till, men sen så!
Sallad kan man så i flera omgångar under hela sommaren. Vi skördar efter hand och så nytt om några veckor igen. Då har de nya blivit färdiga när de andra gänglar iväg. Vi äter tokmycket sallad och spenat.
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Helene sa...

Härligt med semester !!

GLAD MIDSOMMAR !!

Kram Helene.