tisdag 1 juli 2014

Ofrivillig paus

Nu blev det en rätt lång paus, utan att det var meningen ;-)
Jag har ju haft den här bloggen några år, och även om tiden räcker dåligt till för att skriva, är det svårt att lägga ner den...
Den är ju nåt slags minne också, på livet, och det man gör. 
Den senaste tiden har det varit extra mycket i mitt liv, som jag inte kan gå in på, men ni vet ju hur livet kan vara. Lite upp och ner.
Men samtidigt, om livet bara skulle rulla på i en takt hela tiden, vad tråkigt det skulle bli!
Det gäller dock att ta vara på tiden, varje dag. Vara rädd om de man älskar. ♥
Sommaren är på vift och känns som den försvunnit. Kanske om vi har tur kommer den tillbaka lite den här veckan. Jag jobbar nästa vecka också, sen börjar min semester på fyra veckor. Och den kommer börja i rasande fart, i Malung på dansbandsveckan :-D Nu har jag höga förväntningar, kanske lite dumt men det var ju så otroligt mysigt förra året. Vädret, stämningen, sällskapet, musiken, allt var på topp!
Husvagnen bara står och väntar nu på att vi ska packa och åka, åååh vad jag längtar! Jag hoppas verkligen att vädret är med oss det här året också!
En skön långpromenad blev det efter jobbet idag, varmt och härligt även om regnet började falla på väg hem, sen lite fotboll på teven, och nu sängen och läsa en stund innan sova. 
Önskar er en bra vecka ♥

Vissa kan då mysa :-)

1 kommentar:

Helene sa...

Visst är det så att livet går upp & ner.
Jag börjar min semester om 1 vecka.
Hoppas du har det bra ♥
Kram Helene.