torsdag 21 augusti 2014

Så var man inne i karusellen igen

Det känns lite overkligt just nu, efter denna varma sommar! Verandan ser väldigt ödslig ut, solstolarna står hopfällda i ett hörn, tomaterna lite halvvissna...Det känns kyligt och höstigt ute.
Vad jag saknar värmen och sommaren!!
Jaja, det var ibland så varmt så man knappt kunde röra sig, men det behövs ju inte på en semester ;-) Det räcker så bra att ligga i solstolen med en bra ljudbok i öronen :-)
Jag hoppas och hoppas ändå att det ska vända lite och att det kan bli en lång och varm höst. Snälla!
De här två första veckorna har gått med raketfart i alla fall, kvällarna är fyllda med aktiviteter som ridning, fotboll, ridning, fotboll. Och så lite mera fotboll. 
Vissa dagar kan jag känna att jag fått nog av allt men för det mesta tycker jag att det är kul att det händer något :-)
På lördag är det dags för den sista logdansen, så mysigt det är :-) Ljumma sköna sommarkvällar med dans, kan det bli bättre :-) Min danslust har ju nästan hela vintern varit på vift, men nu tror jag att jag har hittat tillbaka till den. Hoppas det!
Men nu om en stund är det dags för säsongsavslutning med Ernst, ser fram emot det :-) Detta underbara hus han hållit på med i år, skulle kunna flytta in vilken dag som helst, mitt drömhus!
Önskar er alla en skön fredag och helg ♥

En underbar skön sommarkväll i Stockholm :-)

Inga kommentarer: