onsdag 25 augusti 2010

Bra energidag!

Idag är en riktigt bra dag! Ni vet en sån där dag när inget kan gå fel, allt flyter på och man känner sig otroligt glad - för minsta lilla!
På mitt jobb har vi en massageterapeut som jobbar några dagar i veckan. Till henne kan vi gå och få massage på arbetstid, eller bara prata av oss, mental träning mm. Hon är verkligen guld värd...så himla duktig :-) Eftersom hon varit ledig hela sommaren var jag in till henne idag. Jag berättade om att jag överansträngt mitt knä och hon ville hjälpa mig att hitta övningar där jag inte behöver anstränga knät. Men när vi gick igenom övningarna så visade det sig att jag har gjort fel när jag har gjort mina utfallssteg. Inte konstigt att det gick åt skogen...nu har hon visat mig hur jag ska göra, och det känns verkligen super! Sen har jag beställt träningskort på stans gym, för nu har jag bestämt att jag ska dit en gång i veckan. Jag känner att det är dax att lägga lite tid på mig själv, nåt jag är verkligt dålig på! Känns så bra idag :-)
För att förmedla min glädje så kika på videon med Celine Dion, I´m alive. Vilken glädjeinspiration! Dansa med och känn glädjen i den :-) Tack syster J också för att du visade den en gång :-) Hoppas ni alla får en underbar dag imorgon♥


7 kommentarer:

soffie sa...

vilken härlig dag du haft!
så bra med en sån person på jobbet,
ha en lika underbar kväll

Helene sa...

Hoppas du får en underbar dag = ))
Massage som är så skönt !!
KRAM Helene.

Camilla sa...

Massage lät mycket bättre än ufallssteg ;)
God morgon!

Pernilla sa...

Önskar dej en trevlig helg!
/P

Ulrika sa...

Vilket otroligt uppiggande inlägg. Energin flödar genom datorn och man blir genast på gott humör =) tack för det!!

Kram!!

Jennyshemochharmoni sa...

Å vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg! Härligt med såna dagar :) KRAM!

Titti sa...

Ojoj..Gym är farliga grejer.... :) Hoppas det blir bra med knäet!! Kram/Titti