tisdag 24 augusti 2010

Det är tomt

Det är väldigt tomt i mitt huvud idag, tröttheten tar ut sin rätt....Har som vanligt tittat på en fotbollsmatch med yngsta dottern C, den vann dom.... Ja det är flyt nu över fotbollen. Äldsta dottern M var med i lördags och vann hela fotbollscupen, helt otroligt :-) Söndag spelade dom, trötta i benen efter fem matcher på lördag, ännu en seriematch, men vinner ändå med 11-0...Måndag, igår, spelar hon kvartersmatch som dom också vinner. Mål gjorde hon också! Men hon börjar vara lite sliten och hon ska försöka vila tills på lördag då det är kvarterscup :-) Ja det tar aldrig slut, men både sambon och jag tycker att det ändå är väldigt roligt, och helst nu när det går så bra!
Men idag var det kallt, blåsigt och regnigt och jag är frusen ändå in i märgen :/ Har druckit te och ska ta igen mig lite i soffan innan jag lägger mig, vet inte hur länge jag kan hålla ögonen öppna...

Hoppas ni andra där ute har en bra kväll♥


Tjejerna kör alltid sin ramsa innan match - "Vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra ketchup av dom!" Hehe, den verkar ju fungera ;-)

2 kommentarer:

Helene sa...

Ha en fin ONSDAG !!
Kram Helene.

Susanne P sa...

Jag gillar inte sport men när barnen var yngre så var deras matcher så spännande och jag stod där och hejjade på dem som värsta sportfånen :))
Kram