söndag 25 september 2011

Nu var det länge sen...

Ännu en vecka och helg är till ända och en ny börjar imorgon. Har inte känt igen mig själv veckan som varit, totalt disträ. Saker som jag kan i ryggmärgen på jobbet har jag inte vetat hur jag ska göra, glömt bort saker, fått göra om. Less man blir. Kroppen känns lite stressad och jag vet inte varför.
Jag måste försöka få balans igen, hitta mina stunder då jag kan hämta kraft. Det är så viktigt! Fick lite "skäll" av PT då jag har sprungit mer än mina knän tål. Tålamod. Inget som jag har tid med! Så därför har jag nu lite ont i knäna igen. Är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju. Till veckan ska jag träffa honom och så ska vi göra nytt program. Jag går ner på två ggr per vecka nu, eftersom tiden inte räcker till, ett styrkepass och ett löp- eller cykelpass (inne). Jag blir bara stressad över att jag inte hinner med mina tre pass och det är ju inte så det ska kännas, det ska vara kul! Jag har ju också dansen på söndagar så då får jag ändå ett tredje pass :-) Snart börjar också fortsättningskurs på buggen och det vill jag verkligen gå :-) Känns som om man vill lära sig mera nu :-) Sambon och jag var ut och dansade igår, hade sådär kul. Tror det beror på att veckan har varit så jobbig. Men det blev en hel del bugg även om en var lite väl överförfriskad och drattade på ändan. Det är inte ofta det händer, de allra flesta dricker en öl och blir lite glad men väldigt sällan att någon dricker för mycket, för då får man inte dansa.
Idag har vi haft släkt på besök, mysig fika. Trött idag och det blir en lugn kväll framför teven. Om vi inte åker och buggar. Vi får se.
Ha en fin vecka ♥

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Tycker du är duktig som har den diciplinen som du har på dig själv, att träna. Låt dig inte bli stressad över att bara hinna två pass, det är ju kanon även det :)

Ha en fin dag!

Helene sa...

Ha en härlig måndag.
Kram Helene.