lördag 5 november 2011

Tack ♥

Tack för alla goa peppningar ♥♥♥ Det gör gott ska ni veta!!

Äntligen äntligen har vi fått nästan allt klart! SÅ skönt det känns!! Idag har jag, alldeles själv monterat ihop tre st bokhyllor, till vardagsrummet :-) Nu ska jag torka av dem lite och fylla dem med korgar och mina kokböcker, bl a. Jag tror nog att jag ska kunna bidra med foton nästa vecka på allt vi gjort!! Annars har jag varit ledig måndag och tisdag i veckan som gick, barnen har haft höstlov så vi passade bl a på att ta med oss mormor och åka till en grannstad och shoppa lite på Dollarstore. Hittade rätt fina saker, bla fint julpapper och julservetter. Finns rätt mycket fint till bra pris på den affären! Såg så jättefina hissgardiner som man knyter upp, men måtten stämde inte med mina fönster, är det inte typiskt :( Kanske måste jag sy dem själv, vi får se. Sen bakade jag lite matbröd, alltid bra att ha.
Imorgon ska jag jobba lite extra, bra med lite extra pengar inför julen :-) Har bestämt mig för att börja kl. 6 så jag får gå hem i bra tid, men jobbigt att kliva upp så tidigt. Men det ska nog gå :-)

Sköt om er alla i veckan som kommer och hoppas den blir riktigt bra för er ♥♥♥

5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Dollarstore är sig en favorit här på min ort. Det finns mycket bra och prisvärt, men också en hel del skräp.
Köper alltid förbrukningsvarorna där såsom till tvätt/städ/disk.
Även en hel del ljus och annat som kan pryda hemmet.

Ha en fin kväll!

Helene sa...

Jag vill oxå ha hissgardiner...Men inga mått passar med mina fönster = ((
Jag har 150 och det är väl ganska normala fönster eller...
Konstigt är det.
Ha en bra vecka.
Kram Helene.

Helene sa...

Ha en mysig och härlig tisdag.
Kram Helene.

Camilla sa...

Så typiskt att det inte var samma mått som på fönsterna. Men som sagt...du får sy egna :)
Kram på dig!

Helene sa...

Ha en mysig fredag och helg.
Kram Helene.