tisdag 21 februari 2012

Äntligen

Härliga vårdagar nu! Eller vår kanske man ska vara försiktig att säga, i alla fall här upp där jag bor. Men plusgrader, droppande snö, sol och en härlig känsla. Det är mycket ljusare när man kliver upp och en bra stund efter att man slutat jobbet. Härligt!
I lördags var hela familjen till Sundsvall och shoppade lite. En säkerhetsväst till dottern som rider, kändes viktigt att köpa den. Sen blev det en hel del kläder på Stadium till tjejerna, hittade själv en skön mjukisjacka. Sen blev det inte så mycket mer till mig, men en väska i alla fall. Hittade precis modellen som jag sett i mitt huvud, och att det var 30% på den gjorde inte saken sämre :-)
Förra veckan hann jag med ett löppass, mitt första det här året. Rekordtidigt!! Kallt var det också, men det gick bra ändå...Har tänkt springa Vårruset i maj med några arbetskamrater, om de inte bangar förstås ;-) Sen har jag liksom kastat ett öga på tjejmilen i Stockholm till hösten, men vi får se.
Men nu är jag så trött, nu blir det en stund i soffan framför teven.
Önskar er alla en härlig vecka!

1 kommentar:

Susanne P sa...

Visst är det härligt att ljuset återvänt.
Fast här har det blåst så in i vassen i dag...och det gillar inte jag.
Kram