söndag 4 mars 2012

Underbara vår!!

Det är underbart ute och nu börjar man tina fram efter vintern!! Igår körde vi den första grillningen för året, mumsigt gott :-)) I fredags var vi på dans, lite väl lite folk och kanske lite hög medelålder, men så är det ibland ;-) Kul hade vi ändå!
Både igår och idag har jag varit ute och promenerat i det härliga vädret, härligt vad man hämtar kraft av det :-) Till veckan har vi sportlov och jag ska vara ledig, halva onsdag och hela torsdag och fredag. Ska bli underbart!! Då funderar vi på att åka på ett paradisbad med tjejerna, bara sambon kan ta ledigt från sitt jobb också. Nu ska jag snart sätta mig framför teven och kolla in Helena Eklund och skidskytte :-) Önskar er alla en fortsatt underbar söndag!




9 kommentarer:

Camilla sa...

Ja...det är verkligen underbart med att det äntligen börjar att bli vår.
Det har ju varit jätte fint väder ute. Tyvärr har jag inte kunnat vara ute pga att jag mått som jag mått. Men men...det kommer väl fler fina dagar.
Är det till Ö-vik ni ska?
Kram!

Susanne P sa...

Man riktigt känner hur det spritter i kroppen nu när det våras! ;)
Du ser väl på Halv åtta hos men till veckan? Det är från Ö-vik då.
Sv. Tusen tack. Du må tro att jag var " kärit"!

Kram

Pernilla sa...

Visst är det härligt?!
Vilken fin bild du bjuder på. Ha nu en skön vecka också.
/P

Helene sa...

Men...jag känner inte att våren är här än = //
Jag vill oxå få vår-känslor !!
Ha det gott.
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Det är en härlig tid nu, bästa tiden på året.

Krma

soffie sa...

mmm härligt med vår,idag då vi reste från Göteborg till Karlstad såg vi svanar på ett fält,härligt:)

Helene sa...

Ha en bra dag !!
Va rädd om dig.
Kram Helene.

Titti sa...

Ja visst är det härligt! Ljust och fint :)

Linda sa...

Vilken härlig bild!