lördag 3 augusti 2013

Tillbaka igen efter lite ledigt från bloggen :-)
Vilken sommar vi haft! Den här sommaren kan vi inte klaga på i alla fall :-)
Min semester i år var från mitten på juni till mitten på juli, så det var ganska tidig. Sambon och jag fick tag på en husvagn till slut, men hann inte åka så mycket som vi önskade under semestern. Men det berodde mest på att det tar lite tid att fylla den med allt man behöver, och sätta sig in i hur allt fungerar. En härlig tripp till Norrfällsviken hann vi dock med och så dansbandsveckan i Malung naturligtvis!!
OJ vilken upplevelse :-))
Vi har redan bestämt att vi ska åka dit nästa år igen. Vi hade jättefint väder och fantastiskt roligt med våra vänner, sånt som fyller på :-))
Annars har jag tagit det rätt lugnt i sommar. Njutit av vädret som för det mesta varit bra. Men det känns helt okej att ha börjat jobba med. Och ännu är det ju en bit kvar av sommaren, och det måste njutas :-))

Sköt om er :-))

Underbara Norrfällsviken :-)

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Låter som att ni haft det bra i sommar.
Jag klagar inte heller, fastän jag börjar på jobba imorgon. Men känner mig utvilad och redo att ta tag i nya utmaningar.

Kram

soffie sa...

vilken otroligt vacker bild,å vilken härlig sommar det har varit, den verkar vilja fortsätta lite till (inte mej emot)
va härligt ni haft det :)

Camilla sa...

Låter som du haft en kanon sommar.
Men det är härligt att du är tillbaka.
Kram!