torsdag 31 oktober 2013

Happy Halloween




Mysigt ikväll när jag åkte genom stan hem efter jobbet. Alla gatljus inne i centrum var släckta och man hade ställt ut marshaller överallt istället, så vackert! Jättemysigt :-)
Imorgon är jag LEDIG!! Ska bli såå skönt!
I måndags var jag med tonåringen till folktandvården på annan ort, då hon skulle få sin tandställning. Det gick bra, men hon har haft lite ont, stackarn. Lite svårt att äta och tugga, men förhoppningsvis blir det bättre. Lite shopping hann vi med också, men bara en mindre sådan. 
I morgon ska vi först till stallet en sväng, tjejerna ska rida lite och sen ska vi hem och jag tänkte städa av lite och sen bara ta det LUGNT....:-)
På lördag är jag och sambon bortbjudna på middag och sen blir det dans. Lusten just nu är inte jättestor, men det beror mest på att vi jobbat så intensivt några dagar, pga stormen som varit i södra Sverige!
Många som varit strömlösa...men nu ska det väl snart vara klart och lagat allting.

Önskar er alla en fin halloweenhelg ♥

 

2 kommentarer:

Helene sa...

Ha en skön och mysig helg !!
( jag jobbar...SUCK )
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Hoppas ni hade det trevligt på middagen och dansen!
Känner igen den där känslan, när man jobbar för mycket och känner sig tveksam om orken finns till nöjen. Men jag tror det är vanligare att man ångrar att man inte gick iväg, än att man gick iväg.

Trevlig helg!