onsdag 9 oktober 2013




Snart är det helg igen och jag ser verkligen fram emot den. Det har varit lite väl mycket den senaste tiden! Även om det är mestadels roliga saker, så längtar jag efter att bara vara hemma och göra det jag känner, eller inte känner för. 
Det är höstmarknad i stan, kanske tar jag en sväng på den och strosar runt, eller bakar det där brödet som jag velat baka så länge. Eller går ut i den fina hösten och fotar lite. Idag när solen sken var det helt magiskt. De träd som blivit helt gula lyste som guld i solen, helt fantastiskt vackert ♥
Imorgon kommer målare och målar vår trapp. Äntligen ska vi försöka göra klart den! Vi har bestämt oss för att klä in den i eksteg, tror det kommer bli jättefint :-) Får visa bild när det blir klart!
 En ny soffa till vardagsrummet står också högt på önskelistan. Såg en jättefin när jag var in på Boom i Sundsvall för några veckor sen. Inte så jättedyr heller. Vi får se, julen närmar sig och då brukar det bli en massa andra kostnader ;-) Men jag tror hela familjen skulle vilja ha den där soffan så vi får hålla lite tummar :-) Hittade en bild ungefär hur den såg ut. Den var skön att sitta i också!
Önskar er en underbar torsdag imorgon!

 

5 kommentarer:

Camilla sa...

Soffan blir ju en jättebra julklapp, till er...
Beställ den!
Kram!

Jennyshemochharmoni sa...

Vad spännande! Det händer saker hos er hör jag :) En ny soffa står på vår önskelista också, vår börjar ha gjort sitt. Ha en skön helg! Stor KRAM Jenny

Soffie sa...

Höstens färger är så vackra men usch nu kommer snart min värstA månad på året, blä för november....va fin soffan är hopppas du kan köpa den...

Semester & Mat sa...

JA men precis, köp soffan som julklapp "Till er alla från er alla" :)

Anonym sa...

Exakt en sådan soffa står i vårt vardagsrum. Den soffan sitter man inte i, den ligger man i.
/P
http://dogladyn.blogg.se