lördag 11 januari 2014

Äntligen snö!

Så kom den då. Snön! Snöar för fullt ute och lite kallare, -11 grader. Så blev det vinter då!
Har varit ganska trött den här veckan, tar lite tid innan man vänder tillbaka dygnet ;-)
Idag har jag, efter en skön sovmorgon, varit på Sportringen och köpt skor med inbyggda broddar. Nu kan jag gå säkert om det är halt och isigt ute. Skönt! De hade satt ner dem till 599 kr, ett bra pris :-) Har inte hunnit testa dem än men ska försöka i morgon. 
Just nu känner jag mig inte bra, har lite ont i huvudet, halsen och kroppen....Hoppas det går att sova bort till i morgon! Har inte tid med någon förkylning nu. Skönt i alla fall att helgen blir lugn, inga särskilda planer nånstans....
Önskar er alla en bra helg ♥


4 kommentarer:

Unknown sa...

Nu önskar jag att det fanns ett "Sportringen" här. Vi har i och för sig ingen snö, än. Men om den kommer och jag har tänkt på sådana skor i flera år. Men vad hjälper det att tänka?
/P

Semester & Mat sa...

Ja äntligen kom vintervädret :)
Här har det snöat lite, så gräsmattorna täcks igen iallafall och nu idag är det 11 minusgrader.

Ha en fin söndag!

Camilla sa...

Ser ut som ett par jättebraiga skor.
Jo,tyvärr kom snön. Måtte det inte komma mer nu ;)
Kram!

Helene sa...

Vi har oxå snö och ca -7 grader !!

Hoppas du slapp förkylningen !!

Ha en mysig helg.
Kram Helene.