onsdag 8 januari 2014

Gröna vinter

Jag är bara tvungen att göra mig en vintrig header. Vi har ingen snö alls, grusigt, blött och plusgrader! Men snart kommer kylan, i morgon tror jag det blir lite minusgrader, sen ska det bli -15-20 nån vecka framåt. Men inte så mycket snö...Behövs ju inga mängder, men om det kommer lite grand så försvinner halkan och det blir lite ljusare! Ja det lär ju visa sig hur det blir ;-)
Helgdagarna är slut och nu är det blåveckor fram till vecka 10 då det är sportlov. Har sökt lite ledigt då men inte fått svar än om hur det blir. 
Idag har vi varit och firat tjejernas kusin som fyllde 10 år! Tänk vad fort tiden går...snart fyller min yngsta 11!! Inser att det är dax att baka lite igen, men jag har ju några veckor på mig :-)
Idag blev jag så glad då jag fick veta att fortsättningskursen på meditationscirkeln jag gått, fortsätter i början på februari. Längtar jättemycket!!
Snart ska jag göra kväll. Ta fram en bok om Ayurveda och se om det finns något matnyttigt för mig att lära mig där. 
Önskar er alla en fin vecka ♥


Inga kommentarer: