söndag 2 mars 2014

Mars!

Så var vi inne i mars då :-)
Tiden går oändligt fort och jag hinner inte med att blogga...
Jag har fått hem litteraturen för kursen nu!! Två kartonger, med cd, dvd:er, böcker, häften...Känns lite pirrigt faktiskt. I morgon är jag ledig och ska sätta mig ner och göra självtestet man ska göra innan man påbörjar kursen, rätt många frågor. Ska också skriva ner sju frågor jag har om kursen. Kan inte komma på en enda fråga!! Kanske blir så att man lätt låser sig för att det var länge sedan man pluggade....
Liiite rädd är jag allt att jag inte ska fixa kursen, men det löser sig väl bara jag kommer i gång ;-)
Det är mycket som hänger över en nu, dax att sätta om blommor också! Förra året blev det aldrig att jag gjorde det, så nu behövs det verkligen! Men känner mig rätt trött så jag får ta en sak i taget, prioritera liksom...
Nu blir det en stunds avkoppling framför teven, upp tidigt i morgon för att släppa ut hästar, mocka mm. Sen blir det läsa hela dagen :-)
Ha en fin vecka ♥

2 kommentarer:

Susihus sa...

Lycka till det kommer att gå fint!

Helene sa...

Va spännande att läsa en ny kurs.
Lycka till.

Ha en fin vecka.
Kram Helene.