torsdag 19 februari 2015

Rensa i röran...

är precis vad vi gjort förra helgen :-) 
Utrymmet under trappen och garaget har fått sig en genomgång, oj vad skönt det är att bli av med saker man inte behöver!
Ett stort lass kläder och böcker fick åka till Erikshjälpen :-) Känns gott att få ge bort det man inte själv behöver!
Gjorde premiär på längdskidor i söndags med :-) Måste ha varit en evighet sen jag stod på ett par skidor, men det gick väldigt bra. Yngsta dottern och jag åkte iväg och spåren var jättefina, solen sken, helt underbart. Jag ville inte åka hem...men var väl tur att jag sansade mig och åkte hem efter en knapp timme i spåren ;-)
Tur att det blev ett pass bodystretsch också på söndagkvällen, töja ut lite muskler behövs alltid. Tänk att man är så stel!
Kroppen har känts lite sliten ett tag, kände mig lite sådär igår och vaknade idag med ont i halsen, värk i kroppen :( Har inte tid med detta men många är sjuka nu...Ska bädda ner mig och vila så jag kryar på mig snart...


Önskar er alla en fin torsdag :-)

Inga kommentarer: