lördag 31 januari 2015

Äntligen sista januari

Den här månaden har gått rätt bra ändå...Imorgon stundar februari och det ser jag fram emot! Februari för mig betyder soliga vinterdagar, tulpaner och lite längre och ljusare dagar :-D
Igår har vi firat den yngsta dottern som blev 12 år. Fattar inte var åren tar vägen...Dagen idag har bestått av snöskottning och promenad, dagens träning!
Imorgon tänkte vi åka en sväng till Birsta och handla. Sambon har köpt en ny teve och nu är vi sugna på en ny tv-bänk och ett nytt bord till vardagsrumssoffan. Men jag ska också ha nya gardiner till vardagsrummet. Vi stylade om på jobbet och de nya gardinerna var så otroligt fina, såna måste jag bara ha! Mitt vardagsrum är rätt vitt just nu så det kan bli fint med lite färg också :-) Finns på Ikea och bara 199 kr. Bra pris!

På måndag är jag ledig igen och då är det dags att titta på den sista videolektionen på den här delkursen. Jag ligger lite efter med läsning av böckerna, tror jag har tre kvar att läsa. Men det ska nog gå. Jag har bestämt mig att vara klar om ca 3-4 veckor och då ska nästa PM skickas in. Bara att jobba på efter schema så kommer jag klara det inom utsatt tid. Sen återstår ju att se om jag får godkänt på kursen, men det hoppas jag :-)
Inte har det blivit någon skidåkning ännu heller. Men jag måste komma ut snart! Köpte skidor förra året men har inte hunnit åka en enda gång. Dottern vill gärna åka med så jag ska verkligen försöka framöver. Bara det lugnar sig lite med allting!

Önskar er alla en skön helg!

Inga kommentarer: