fredag 19 augusti 2011

Fredag!

Så var det fredag igen, mysigt fast jag varit sjuk hela veckan. Det blev inget jobb för mig idag då jag pratade med en sjuksköterska som tyckte att jag skulle vara hemma hela veckan. Hostan och halsontet har tilltagit och jag blir så less....Men jag har bestämt mig att jag är på bättringsvägen ;-) Har städat av huset lite idag, och det gick riktigt bra. Hunden fäller sin vinterpäls nu (!) och det är hår överallt! Men nu är det fint igen :-)
Eftersom solen lyser så fint och varmt så grillar vi ikväll och det blir gott med ett glas rött :-) Fredagsmys :-)
Är så glad över att snickarna är klara med utsidan på huset, det blev så fint. Ska visa sen när markisen har kommit upp. Den ska komma om ca 2-3 veckor och även persienner till sovrummet. SEN kan vi kanske börja tapetsera!
Nu önskar jag er en superskön fredagkväll och en härlig helg!





3 kommentarer:

Helene sa...

Hoppas du mår bättre nu !!
Va kul...Visa bilder på huset sen = ))
Ha en bra start på veckan.
Kram Helene.

Susanne P sa...

Hoppas att din förkylning har släpt taget om dej. Här har jag också legat sjuk i helgen! Typiskt när man börjat jobba och det äntligen är helg och man blir ledig, DÅ ligger man halvdegig...
Kram

Semester & Mat sa...

Skönt att läsa att du är på bättringsvägen nu.
Va roligt att det händer lite, ser framemot bilder sedan.

Ha en fin tisdag!