lördag 13 oktober 2012

Lördag...

Underbart med helg igen, men veckan går väldigt fort tycker jag!! Måndag, fredag, måndag, fredag....
Den här helgen är det höstmarknad i stan och jag tänkte försöka hinna med att ta mig dit. Brukar vara mysigt att bara gå runt och titta, köpa några småsaker och titta på folk.
Sambon har precis åkt iväg med grabbarna på hockeymatch och se så fint dom ska åka :-)) 
Jag är bara liite avis!


Nästa helg händer det roliga saker, då ska jag och sambo åka till Stockholm, men mer om det sen :-)
Önskar er alla en trevlig lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lyxigt åk! Synd inte du kunde få ta den till marknaden.
/P

TIDSOPTIMISTEN sa...

Oj blir det "Stockholm by Limo" - det låter spännande. Hoppas det blev några fynd på marknaden också!!!

kram Ullis

Camilla sa...

Vet du..jag tror jag såg den där bilen då jag åkte till jobbet. Fråga dom om dom hade stannat till på Valhalla...på ett loppis/second hand.
Där stod det i alla fall en sån där limmo. och då tänkte jag på dig :)
Kram!