torsdag 21 februari 2013

Nu är man på G

Nu har jag äntligen fixat gymkort!!
Var på gymmet idag och fick en genomgång med en av instruktörerna, alla maskiner och hur jag ska köra. Ska träna igenom hela kroppen men speciellt musklerna runt mina knän så jag kan springa hela sommaren sen :-) Känner mig laddad! Nästa vecka kör jag igång tänkte jag :-)
Har bestämt mig att jag ska vänta med operation av mitt andra ben. Känner att jag inte fixar att hoppa på kryckor en månad till, så nära inpå. Jag tar det efter sommaren istället. Då har jag också gott om tid att känna efter om det blivit bättre eller inte.
Tänk imorgon är det fredag igen :-) Jag ska baka lite bröd igen i helgen, och köpa blomjord för snart är det dax att sätta om blommorna! Ett riktigt vårtecken :-)
Sen hoppas jag hinna vara ute lite också för det ser ut att bli soligt och fint. Det gäller att njuta!!

Önskar er alla en riktigt skön helg ♥

3 kommentarer:

Camilla sa...

Sätta om blommor ja...det hoppar jag över i år ;)
Likaså att gå på gym ;)
Trevlig helg!
Kram!

Semester & Mat sa...

Funderat länge på gymkort ja, men än har det inte blivit av...
FIn bild!

Anonym sa...

Hoppas din helg blir sim du tänkt dej. Här har solen tittat fram för att snabbt försvinna igen.
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se