torsdag 14 februari 2013

Urk....

Blev hemma i måndags, med magsjuk dotter :/ Men tur det fort gick över! Redan samma dag mådde hon ganska bra och var hungrig, men fick vara hemma tisdag med, för säkerhets skull :-) Själv drog jag i mig hela vitpepparkorn, skrockfull som man är, men det fungerar varje gång :-) Men jag tror inte jag har så lätt att få magsjuka, lättare för förkylningar. 
Så det blev en kort men intensiv vecka och imorgon är det fredag igen ♥
Alla hjärtans dag idag och vi brukar inte fira det speciellt, men så överraskade sambon mig med en ny telefon :-)) Ja inte är man bortskämd annars så glad blev jag verkligen, nu får jag också vara med i Iphone-klubben :-)
Imorgon kväll är det dans. Den första danskvällen sen operationen i november! Har inga förväntningar på att jag ska kunna dansa hela kvällen, men bara roligt att få komma ut och träffa folk igen! Vi ska ju äta innan så då har vi bord hela kvällen, och då kan jag vila en stund då och då :-)
Och för er som tycker bugg verkar kul, kolla på videon nedan. Nu är vi ju inte såå duktiga, men det här är en video som jag tittat på många gånger, den inspirerar mig :-)
Å, ja, det är jag och sambon som började buggkurs och sen blev vi helt fast. Kan säga att han inte var så övertygad de fyra första gångerna, men nu får jag släpa av honom från dansgolvet. Det finns ingenting som inte är roligt med dans! Så funderar du på att testa en kurs - gör det!!!

Önskar er alla en härlig fortsättning på alla hjärtans dag och en mysig helg ♥




7 kommentarer:

Anonym sa...

Min äldsta dotter har tävlingabuggat. Ingen jätte stjärna men duktig en då. Visby Dansakola har många stjärnor och vunnit SM titlar i Junior, singel och dubbelbugg många gånger. Dock inte jag!
http://pernillaochpuma.blogg.se

Camilla sa...

Magsjuka!
Fy...det vill vi INTE ha!
Tur det gick snabbt över.
Kram!

Helene sa...

Hoppas du fick en rolig kväll med dans = ))
En ny mobil...VA KUL !!
Kram Helene.

Susihus sa...

Huu för magsjuka, tur att ni klarade er. Hoppas att dansen gick strålande. Ha en skön söndagkväll
Kram

soffie sa...

usch stackars henne tur det gick snabbt över jag käkar med vitpepparkorn,tror med på det :) ha en fin ny vecka..

Semester & Mat sa...

Ja det kan jag tänka mig att du vart överraskad att få en sådan present, va kul!

Krma

Helene sa...

Hoppas allt är bra med dig !!
Kram Helene.