söndag 24 februari 2013

Vilken underbar dag

Bara jag, hunden och en bok i öronen. Över en timmes promenad i solen :-)



Imorgon görs ett slags avstamp gällande träning och kost. Nu när jag inte tränat ordentligt på länge har jag tappat min förbränning och trots att jag ätit "som vanligt" så har jag gått upp i vikt. Nu är det dags att ta tag i det! Inte många kilon det handlar om, mest trivsel och för att känna mig lite tightare i kroppen. Känner mig sjukt laddad! 
Har införskaffat gymskor och byxor inför veckan så nu är det bara att köra igång :-)
Vet inte om jag har berättat det tidigare men har skaffat inlägg till mina skor eftersom jag även har ont i fötterna. Fick dem i fredags och det känns kanon! Har provdansat med sambon och det kändes sjukt bra, samt hade dem även under promenaden idag. Hoppas verkligen att det funkar bra, då kanske jag inte ens behöver göra nån mer operation?! Ska testa dem även i kväll på dansen, och jag är hoppfull :-)
Önskar er alla en fin vecka som kommer, ta hand om er ♥

8 kommentarer:

Susihus sa...

Åh vilket härligt väder! Så har vi haft det när vi har kört hemmåt idag från Dalarna, hoppas nu att det blir så i veckan. Va skönt att höra att du är på G med träningen. Jag känner mig laddad efter Tjejvasan så nu ska jag försöka att bibehålla detta =)
Kram på dig

Semester & Mat sa...

Vilket härligt väder ni verkar ha haft det!
Här är det bara grått och mulet idag, typiskt när man är ledig...

Kram

Anonym sa...

Jag bränner jag också. Jag har dock måånga fler kilon att göra av med än du. Första tre är avklarade!
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Susanne P sa...

Så härligt att känna sig så laddad.

Och nu är våren är här så känns det lättare att vara ute och röra på sig.
Kram

Camilla sa...

Vi har också haft jättefint väder ett par dagar. Men igår var det grått och det blåste. Men 7 plusgrader var det. Så...våren är på G :)
Kram!

Helene sa...

Härligt väder och fina bilder !!
Tänk om jag kunde känna den peppningen nångång = /
Ha en fin dag.
Kram Helene.

TIDSOPTIMISTEN sa...

Oj, då håller jag tummarna att inläggen funkar. Vore ju toppen om du slapp en till operation det tar ju ändå ganska lång tid att återhämta sig helt ;)

Kram Ullis

soffie sa...

å va härligt med sol,men oj vad snö ni har kvar, vad lyssnar du på för nån bok?