onsdag 1 maj 2013

1:a maj!

Ja så var då äntligen maj här!
Igår blev det en sväng till majbrasan efter tjejernas ridning, men hu så kallt det blev : /
Tog en lång stund innan jag hade värmt mig i soffan sen! Idag lyser solen lite svagt men det blåser kallt...
Men enligt SMHI ska värmen vara på G, till helgen :-)
Idag ska vi fira två "födelsedagsbarn", och börja fixa lite innan resan till helgen! Längtar! Äntligen ska jag få sen en musikal, har aldrig gjort det förut. 
Träffade av en tillfällighet (eller?) en kvinna via dansen, som jobbar som medium. Hon har gått utbildning hos Birkan Tore och Terry Evans, mina två "favorit"medium. Jag ska testa att göra en änglareading hos henne, har inte bestämt någon tid ännu då maj är väldigt fullbokat, men ska försöka klämma in det. Tydligen går det till så att man kan ställa en fråga eller be om ett meddelande, som ska vara det högsta, bästa för en. Låter spännande, vi får se vad som kommer fram :-)
Förutom firande idag så ska jag försöka klämma in lite jogging idag, sen blir det ingen träning på några dagar. 
Bäst att sätta fart :-)

Önskar er alla en trevlig 1:a maj ♥

6 kommentarer:

soffie sa...

hoppas det stämmer att värmen kommer, jag tyckte det kändes som det börjar bli varmare nu men det blåste som bara den nu på kvällen, va kul med en musikal vilken sj´ka du se, ?å grattis till födelsedagsfirarna:)

Anonym sa...

Här har det varit underbart vårväder idag. Men jag har varit innomhus.
/P

Camilla sa...

Hoppas verkligen att värmen kommer snart.
Vad spännande med att få en änglareading med en som gått på kurs hos Terry. Verkligen spännande!
Du berättar ALLT sedan va? :)
Kram!

Susanne P sa...

Detta eländiga blåsväder! Men nu ska vi hoppas på att värmen kommer.
Kram

Semester & Mat sa...

Det där lät ju riktigt spännande det, hoppas du skriver mer om det sedan.
Vädret, ja det får gärna bli varmare. Hoppas prognosen stämmer över varmare väder...

Kram

Helene sa...

Ett medium...va spännande !!
Ha en fin ( och hoppas ) solig helg.
Kram Helene.