tisdag 7 maj 2013

Toppenhelg

Toppenhelg i Stockholm avverkad :-) 
Tänk att vi alltid har så fint väder när vi åker dit. Lördagen bjöd på nära +20 grader och sol och en riktigt härlig dag :-)
Shopping inne i stan, en god spansk lunch och sen musical, Rock of Ages. 
Den var bra!
Men kanske kunde jag ha önskat ännu mer musik :-) Men funderar du på att se den, så gör det!
Mysigt besök även hos bror med familj, i deras nya hus. 
Med andra ord en härligt skön helg som gav påfyllning :-)
Igår hade vi också den varmaste dagen i år! Ca 20 grader varmt och verkligen jätteskönt! Det gröna börjar spruta fram ur backen, så himla härligt att vi äntligen är framme vid våren!!
OCH ikväll har jag varit på den där änglareadingen :-)
Innan jag kom dit hade hon skrivit ner på ett block en massa saker som hon fick till sig. 
Men hon blandade först kort och pratade utifrån dem. 
Jag hade en fråga som jag ställde, bara en allmän tyckte jag...
men det jag fick svar på, från änglarna var nog en hjärtefråga som jag inte tordes ställa...lite läskigt jaa...
för hon prickade verkligen mitt i ;-)
Sen när hon lagt klart korten, läste hon upp vad hon fått till sig innan. Det stämde väldigt väl överens med korten :-)
Sen fick jag även en liten hälsning från vad hon trodde var min mormor, som tyckte att jag skulle ha förkläde när jag lagade mat så jag inte skulle smutsa ner mina kläder, hihi :-) Och så skötte hon om mina blommor :-)
Ja helt klart kommer jag göra om detta, eller testa en privat sittning. 
Och i november kommer Terry Evans hit, och då måste jag gå :-)
Men nu är jag SÅ trött, nu får jag suga på informationen jag fick och se vad jag ska göra av den :-)
Önskar er alla lite i förskott, en härlig kristihimmmelfärdshelg!

7 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Den där änglareadingen lät verkligen intressant. Tycker att det mesta inom det området är intressant. Fascinerande om hur det kan stämma in.

Kram

soffie sa...

tjohoo vilk toppenhelg du haft det :) underbart,kramen

soffie sa...

vilken ska det stå såklart å inte vilk

Camilla sa...

Vad kul att det stämde!
Alltid lika roligt att gå på en sittning.
Ååå jag vill också gå på Terry. Jag missade då han var här. Det var ju i samma veva då jag var i Thailand.
Jaja..han kommer väl hit nästa år. DÅ ska jag gå :)
Kram!

Anonym sa...

Roligt med den lyckade helgen och musikalen. Jag skulle verkligen vilja se den. Men plånboken säger att Pernilla måste prioritera.
Drar ju iväg en del med resa, boende och så.
Surt sa.....
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

TIDSOPTIMISTEN sa...

Va bra att det blev en givande Stockholmshelg, jag ska också gå och lyssna på musik i morgon - blev hastig och lustig medbjuden på en Magnus Uggla kväll på Börsen. Inget jag skulle valt att gå på egentligen men det kan bli desto mer överraskning av det då ;)

Kram Ullis

Susihus sa...

Åh vilken härlig helg du har haft. Stockholm är ju fantastiskt vackert denna årstid.
Må gott
Kram