söndag 29 september 2013

Fjällen


Vilken härlig helg jag haft det :-)
Tillbringat den i Vemdalen på spahotell, sämre kan man ha det!
Mycket skratt och fniss, god mat, bad och mys :-)
En tur på fjället blev det också på lördagen, blev väl en tur strax under milen. Vädret var sådär, uppehåll men mulet och ibland kom solen igenom nån minut för att sen försvinna igen. När vi lämnade hotellet i morse var himlen klarblå och solen sken, är det inte lite typiskt ;-) 
Men jag har inget att klaga på ändå, var så härligt att få göra det här och bara må gott. 
Det kommer bli fler gånger!
Lite trött nu men laddar för dansträning ikväll. Känner mig lite stum i benen men kanske får jag ta det lite lugnare än vanligt ;-)
Nu ser jag fram emot veckan som kommer, den innehåller både min nybörjade kurs i meditation och andlig utveckling, ett besök hos zonterapeuten och dans i slutet av veckan.
Livet är härligt!
Önskar er alla en toppen vecka ♥♥♥

3 kommentarer:

Helene sa...

Åh vilken underbar helg du har haft !!
Tack för att du kikar in till mig och lämnar kommentarer när jag själv varit urdålig på det !!
Ha det gott !!
Kram Helene.

Camilla sa...

Härligt ställe att ladda sina batteri på!
Kram!

Soffie sa...

Å va skön helg du haft,kramen