söndag 24 juli 2011

Tillbaka!

Tillbaka igen så här i slutet på juli :-) Det har varit skönt med ett uppehåll och jag bara njutit av sommaren :-) Det har varit en hel del dans måste jag säga, vi har haft sjukt roligt med våra dansvänner :-) Tur att det är några sommardanser kvar än att besöka också :-)
Igår kom vi också hem från Gotland, helt underbara dagar där!! Jag som aldrig besökt ön förut, är helt hänförd. Vädret har varit varmt och bra, förutom det värsta åskvädret jag nånsin varit med om! Det var nästan inget muller, bara blixtar som fräste var 5:e till 10:onde sekund! Helt sjukt, vi var tvungen att springa ut och sätta oss i bilen :-) Tänkte mjukstarta lite idag med bara några ord och sen naturligtvis några bilder från Gotland också :-) Sköt om er så hörs vi snart!



Hisnande utsikt inne i stan!


Rosornas stad :-)


Blå Lagunen, så vackert!

7 kommentarer:

soffie sa...

va trevligt att höra från dej igen.Vad härligt du har haft det ,otroligt vackra bilder från fina Gotland,å dansat har du gjort guu va roligt:)
kram å ha en fortsatt härlig sommar,(hoppas den vill komma tillbaka )

Mita sa...

Vilka fina bilder från Gotland. Jag har inte heller varit där,men skulle gärna vilja, så vem vet..*L*...
Roligt att du är på G igen,tiden går fort,och sommaren börjar rinna undan allt snabbare,
Kram på dig!

Camilla sa...

Jag har aldrig varit i Gotland. Men jag skulle gärna vilja.
Välkommen tillbaka till vår lilla bloggvärd :)
Kram på dig!

Semester & Mat sa...

Såg precis att du hade uppdaterat, va roligt att du gör det.
Och va fina bilder du lagt ut från Gotland, har själv inte varit där men hört väldigt mycket bra om ön.

Ha en fin kväll!

Helene sa...

Va härligt ni har haft det !!
Gotland har jag aldrig varit på...men jag vill = ))
Så fina bilder...
Va kul att du är tillbaka.
Ha det gott.
Kram Helene.

Ulrika sa...

Ser fantastiskt mysigt ut på Gotland! Det får kanske bli en tur dit nästa sommar, kollade resa dit i år men tycker att de tar saftigt betalt!!
Vi ska dock få oss lite Ö-känsla, på Öland om ett tag. Ska bli skönt!

Ha en fortsatt härlig sommar!

Kram på dig!

Malin sa...

Härligt att ni haft det bra, jag har inte heller varit på Gotland, trots att jag tillbringat varje sommar på grannön Öland. Underbara bilder.
Kram