söndag 15 januari 2012

Nya intressen

Jobbade min första dag på tre veckor i fredags! Kändes bra att vara tillbaka på jobbet :-)) Men hostade rätt mycket, kan vara så att det är lite torrare luft där :/ Är nu fasligt justerad i höger sida, i midjehöjd. Tror att jag kan ha sträckt någon mjukdel innanför revbenen, pga hostan. Skitont gör det så fort jag rör mig eller måste hosta. Ska kolla med massageterapeuten på jobbet imorgon, om man kan göra något åt det eller om jag måste vänta ut det.
Följde med äldsta dottern till stallet idag, trots att jag knappt kunde röra mig. Men hade inte hjärta att hoppa över det när jag såg hennes ledsna min :( Hon red i 45 minuter och i slutet travade hon helt själv! Tror att hon är väldigt duktig och har talang för ridning :-) Om hon vill får hon rida två dagar i veckan på två olika hästar, så hon var så lycklig såå! Vi får se hur mycket vi hinner med, men absolut ska hon få börja med det då hon gillar det så mycket. Ridning är ju bra träning och ger starka ben och bra hållning. Jättebra träning! Vilken tur att vi känner denna snälla tjej som äger hästarna och kan få hjälpa till med ridning. Tycker det är kul själv att vara i stallet, även om jag nu för tiden har kommit i från det. Men nån gång skulle det vara roligt att se om man kan ta sig upp på hästryggen en sväng igen.
Nä, dax för lite middag, se får vi se om jag kan gå en liten, liten sväng med hunden med dumma ryggen...


Tidigare bild på finaste hästen som dottern får rida :-) OBS! Bilden får ej kopieras!

1 kommentar:

Titti sa...

Oj vilken fin!! Kul att hon verkar tycka det är roligt! Samvaro med djur kan göra nytta både för kropp och själ :)