lördag 8 september 2012

Lördag

Idag var det full huggning direkt från morgon :-) Sambon som jobbar på med dotterns rum, det börjar närma sig nu :-) Men tyvärr hinner han inte klart denna helg och imorgon åker han till London några dagar. Lyllos! Så vi hoppas väl att det blir klart nästa helg då! 
Ena dottern åkte iväg på avslutning av fotbollen, fick medalj och godis, så då var hon väldigt nöjd :-) Den andra dottern åkte iväg på bortamatch och fick precis veta att dom vann :-))
Själv har jag sprungit runt och städat mitt i kaoset, har svårt att sitta still och se på dammet :/ Sen har jag putsat utsidan på några fönster eftersom de såg bedrövliga ut...och handlat och köpt höstblommor. Ja lite har jag hunnit med i alla fall!
Nu ska jag snart börja med middagen, ska göra fläskfilé i en god sås och med ugnsstekt potatis, morötter, lök och squash. Gott!
Sen blir det mys framför teven....
Önskar er alla en härlig lördagkväll!

Fina färger på höstblommorna :-)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Skulle också behöva putsa fönster. Skulle nog behöva piffa upp lite ute också med nya blomster.
/P