torsdag 23 maj 2013

Tre veckor kvar...

till min semester!!!
Åå vad jag längtar :-))
Just nu är det så himla härligt, varmt och skönt även om det växlar mellan att vara skönt soligt till varmt regn. Jag njuter av varenda minut, har längtat så otroligt efter den här årstiden!
Förra fredagen (hm, länge sen jag gjorde inlägg nu) var jag och nästan alla i min grupp på jobbet och åkte en båt på Ångermanälven. Tänk att vädret var heeeelt strålande, ca 20 grader och sol. Vi åt en god buffé och lyssnade på trubadur, drack vin (och lite annat med) och hade enormt trevligt :-)

Under Höga Kusten-bron!

Och här har vi åkt förbi...

Vacker solnedgång senare på kvällen!

Önskar er en härlig fredag och helg, hoppas ni får sol och fint! ♥

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vilket väder vi haft...och har :)
Ja,nu är semestern nära :)
Kram!

Semester & Mat sa...

Vilken härlig båttur ni verkar ha haft.
Håller med om att man njuter av varenda minut nu. Vet ju inte alls om hur sommaren blir, man oroar sig för att den blir som den som var...

Kram

Helene sa...

Vilken fin båt-tur !!
Vi har haft regn i 2 dagar nu =((
Ha en fin helg.
Kram Helene.

Susihus sa...

Vilka fina bilder. Ljuvligt!