söndag 16 februari 2014

Vilken OS-helg!

 

 
Att man kan bli så utmattad, av att titta på tv!!
Har ni tittat på OS? På skidorna i helgen? Jag måste säga att damernas stafett igår, var något av det mer spännande jag sett på väldigt länge! Så fantastiskt av Charlotte Kalla, att kunna köra så hårt och sen ta allt på upploppet :-D
Men inte nog av all sport på teven, igår blev det en rask (och då menar jag rask) promenad med sambon på 50 minuter, i morse klev jag och tonåringen upp tidigt och åkte till gymmet, blev ett löppass där på springbandet, på 35 minuter. Kändes i benen efteråt...Sen mer sport i tevesoffan, herrarnas stafett och guld igen!! Helt otroligt :-)
Inte nog med det, åkte sen efter middagen iväg och tränade lite buggdans, men orkade inte så länge, var inte mycket kraft i benen. Men nöjd är jag över helgen :-)
Äntligen har jag beställt kursen jag ska börja läsa. Äntligen! Ska vara ledig varannan måndag och då ska det pluggas :-) Känns så himla roligt att få göra något annat!
Nu blir det en liten stund i soffan...
Imorgon ny vecka, nya utmaningar ♥


6 kommentarer:

Camilla sa...

Jag ser inte på os. Men helt borta är jag inte för det. Alltid får man höra om det gott bra. Är det inte av Gubben eller av nån på jobbet så ser man det på FB :)
Vad spännande att du ska börja läsa.
Kram!

Scaniatjejen sa...

Jag är normalt helt ointresserad av att titta på sport men till och med jag var djupt imponerad av Kalla!=)

Soffie sa...

Här kollas det på os och det är så himla roligt i år vilka duktiga svenskar det är...må så gott

Helene sa...

Ja dom är så duktiga...och du oxå = ))

Ha en bra vecka.
Kram Helene.

Susihus sa...

Visst är det underbart! Härligt skidlandslag! Må bäst
Kram

Helene sa...

Hoppas allt är bra ♥

Kram Helene.