onsdag 16 juni 2010

Skolavslutning

Idag var det skolavslutning för mina prinsessor. Soligt och fint väder, men blåsigt och kallt...jaja, det regnade inte i alla fall. I helgen som var har vi avverkat ett 70-årskalas och fotbollsmatcher...naturligtvis. Ska bli skönt med sista matcherna nästa vecka, sen är det uppehåll i juli...:-))
Blir så trött, har överansträngt mitt ena knä, förmodligen av all funktionell träning. Det är många "utfall", steg framåt där man böjer benet. Har känt att det har knastrat lite i knäna och nu har jag så ont i det ena. Så typiskt när man väl börjar komma igång! Nu måste jag nog vila några dagar, kanske kan jag ta promenader om jag lindar knät. Börjar man bli gammal tro...:/
Skönt är det med semester i alla fall, redan har en halv vecka gått, utan att man gjort nåt vettigt. Men det är kanske det som ÄR semester??! Hoppas ni alla har en skön kväll!



4 kommentarer:

Susanne P sa...

Semester ÄR att inte göra någonting alls! Bara det som faller en in.
Nu ser jag verkligen fram emot min semester....
Kram

soffie sa...

härligt med skolavslutning å va fin bild på din hund,
hoppas ditt knä läker snabbt så du slipper ha ont,

Camilla sa...

Precis som min kloka syster säger...
Semester ÄR att inte göra någonting alls!
Jag får gott vänta i fyra veckor innan jag får mina sex veckor semester.
Men ...den som väntar på något gott...
Ha det bäst!
Kram!

Titti sa...

Härligt med semester!!