torsdag 3 juni 2010

Tjohoo!

Snart helg igen ;-) Har haft fullt upp den här veckan! Måndag och tisdag en massa fotboll, igår var jag och tjejerna på cirkus. Helst hade jag varit hemma, är så trött just nu. Men tjejerna tyckte att det var superkul, det är huvudsaken.
Idag har jag varit med dom båda till frissan, skönt att få klippa lite innan skolavslutningen den 16:e. Tänk att ännu ett skolår har gått!
Nu är det dax att göra middag innan jag måste skjutsa tjejerna till fotbollsträning, sen ska jag träna både mig själv och hunden. Imorgon fredag, och sen en späckad helg, får se hur mycket jag hinner vara här på bloggen. Hinner inte alls med, men det är ju den tiden på året. Snart bara EN vecka kvar till semester!!
Önskar er alla som tittar hit en riktigt bra fredag och helg! Kram ♥


Söta hundar, den här var den "olydiga" som gjorde allt den inte skulle...:-)


Fina ponnyhästar


Men finast var denna häst, undrar vilken ras?

3 kommentarer:

Camilla sa...

Åååå,vad det var länge sedan jag var på cirkus.
Önskar dig också en underbar helg.
Kram!

Titti sa...

Ser ut som en frieser tycker jag. Hoppas ni får en trevlig helg!! Kram!

Pernilla sa...

Så skönt att räkna ner till semestern.
/P