fredag 21 september 2012

Äntligen fredag!
I helgen ska jag hinna med att baka. Nästa vecka fyller sambon år, och sen är det min tur att ta med fika på fredag på jobbet. Jag funderar på att baka bullar och ta med, faktiskt ingen som gjort det nån gång och det kan vara ganska gott med nybakad kanelbulle och kaffe :-)
Sen ska jag också hinna med att fixa klart i dotterns rum, städa i huset, fixa present till sambon, fixa tvätt och strykning....ja ni vet. Sånt som man måste göra men inte vill egentligen! Sen ska jag också se om jag hinner lägga ut annons på blocket på en hylla och ett gammalt skrivbord som blivit över. Ja ni ser, jag har att göra!
Men nu ska jag glida ner framför teven och dricka ett glas rött tillsammans med sambon. 
Önskar er alla en trevlig helg!

Hemma hos mig får man putsa fönster ganska ofta! Så här ser kissen ut när han vill in!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hahaha...då tycker jag att det är kissen som ska putsa dina fönster ;)
Kram!

Pernilla sa...

Fixar och donar här också.
Hos oss är det hundarna som borde putsa fönster. En står med framtassarna och nos mot rutan på verandan och försäkrar sig om att vi ska släppa in honom.
/P

Semester & Mat sa...

Hoppas du har hunnit med det du skulle. Jag tyckte läget kändes under kontroll idag på em, tills jag såg tvättställningen och dammråttorna samtidigt som jag kom på lite annat jag missat ;)

Kram