tisdag 11 september 2012

Sköna tisdag

Härligt väder just nu, varmt! Ca 20 grader på em och idag var det dax att åka till ridskolan igen. Den här gången fick tjejerna träna på sitsen, och trava en hel del. Det gick väldigt bra och det var helt underbart att sitta i kvällssolen och titta. Stallet är lugn och ro även om jag kan känna mig stressad innan jag åker dit...Imorgon blir det stallet igen, men då det privata. Kanske man borde börja rida själv...nä! Har inte tid!!
Själv har jag beställt två böcker och fick dem med posten idag. De är sååå bra!! Författare är Carin Gerhardsen. Jag har läst den första boken som heter Pepparkakshuset, jättespännande! Nu ska jag läsa de två nästa i serien, Mamma Pappa Barn och Vyssan Lull. Ser fram emot det!



Nu ska det strax bli lite fotboll på tv med Zlatan :-) Spelar in mitt favoritprogram Hollywoodfruarna och ser sen :-)
Önskar er en fin onsdag imorgon ♥
 


6 kommentarer:

Camilla sa...

Hollywoodfruarna är ju sååå roliga att se på.
Men den där Gunilla....hur många hästar har hon hemma,egentligen? ;)
Kram!

Pernilla sa...

Jag har tagit upp ridningen två gånger i vuxen ålder men, nej. Som du säger, det tar för mycket tid.
/P

Semester & Mat sa...

JAg blir nog stressad av att bara se på hästar, nämligen rätt rädd för dem ;)
Den författaren har jag varit lite nyfiken på, har varit nära flera gånger att ladda ner någon av hennes böcker som ljudbok.

Kram

Camilla sa...

Sv: Jag lovar! :)

soffie sa...

ååå älskar Hollywoodfruarna men den där Gunilla verkar ju va helknepig å hon ser ju farlig ut de andra gillar jag:) de böckerna har jag läst de är bra .kramen

Ulrika sa...

Böckerna är superbra! Avis på dig som har dem olästa =)