söndag 16 september 2012

Söndag

Lite sovmorgon idag, sen upp och fixa med allt möjligt. Dammsugning, veckohandling och sen i em blir det att kolla på dotterns sista fotbollsmatch för säsongen. Sambon jobbar på med dotterns rum, som nu är väldigt nära att bli klart! Det blir så fint!! Ni ska få se till nästa helg, då ska jag nog ha hunnit fota och fixa :-)
Har känt mig lite krasslig den här veckan som varit, så igår gick jag en snabb långpromenad istället för att springa. Det blir ju ett beroende att springa, när man vant sig vid det. Men kanske klokt att vila sig lite då jag inte mått bra. Ont i huvudet, lite ont i halsen och kroppen och näst intill feber en dag. 
Har även funderat en del på det här med människor. Vad är det med vissa?? Som är ego, elaka och inte drar sig för att få sin vilja igenom. Jag blir så trött. Ibland känner man sig trampad på, men jag orkar liksom inte fightas med den typen av människor. What goes around, comes around brukar man väl säga? Det man kastar ut får man tillbaka....
Just nu har jag ett stort behov av att hämta kraft, ser inte fram emot vintern alls....Det har varit några fina dagar, förutom fredag då regnet öste ner, så jag passar på att njuta av att det fortfarande är grönt ute! Förra helgen tog jag med mig tjejerna till en av mina favoritplatser...
Önskar er alla en bra vecka som kommer!

Hacke Hackspett hörde vi, fick en bild trots att han var lååångt uppe!

Underbar utsikt....

Lingon

Vackert!

10 kommentarer:

Pernilla sa...

Så fina bilder du bjuder på.
Hoppas nu du får vara frisk.
/P

Helene sa...

Människor som suger energi från mig undviker jag...
Det blir bäst så !!
Jag går oxå med nåt skit i kroppen som inte bryter ut.
Ont överallt = //
Ha en fin måndag.
Kram Helene.

Ulrika sa...

Så vackert ni bor!! Njut av det och träng bort elaka energitjuvar!
Ha en fin måndag! Kram!

Semester & Mat sa...

Ja det här med vissa människor kommer nog aldrig sluta förvåna en hur vissa kan bete sig.
Jag brukar tänka som så när jag känner mig sårad, att jag själv är en bättre människa som inte skulle komma på tanken ens att bete mig så.

Kram

Helene sa...

Nu har jag lagt upp frissan på bloggen = ))
Ha en fin tisdag.
Kram Helene.

soffie sa...

å va vackra bilder vilket otroligt ställe,,...usch en del människor är så klantiga..dem är det bara att inte bry sig om,kramen

Camilla sa...

Som sagt...energitjuvar ska man akta sig för.
Å,så vackra bilder!!
Kram!

Titti sa...

Krya på dig! Här är det åxå sjukor,envis förkylning...

Susanne P sa...

Spännande att få se rummet före och efter.
Krya på dej med förkylningen.

Så fina bilder från ett norrlandslandskap!

Kram

Helene sa...

Ha en fin fredag & skön helg !!
Kram Helene.