söndag 27 januari 2013

Bättre humör...

Tänk vad en shoppingdag kan göra :-))
Igår var vi till Ikea, men inte bara där. In en sväng på Body Shop och köpte en riktigt bra handkräm. Man blir så torr om händerna, men nu tror jag att jag har hittat en som är bra. Dottern hittade också en ansiktskräm och sen var vi in på Kicks och handlade lite där. Härligt med lite mamma-dotter-tid :-))
Men vi hann även med Ikea, hittade ett nytt skrivbord i vitt till tonåringen, och en vit taklampa. Så nu står det där, och hon skruvade själv ihop det med lite hjälp av pappa :-)
Sen hittade jag jättesöta efterrättsskålar som jag var tvungen att köpa, har dåligt med sånt insåg jag i julas när middagarna avlöste varann. Blir sugen att köpa nya tallrikar med, men det får bli lite längre fram. Tror nog vi haft våra nuvarande i ca 10 år, så de börjar bli lite kantstötta även om de hållit bra. Så det ligger på önskelistan till nästa gång! Känner nog att det inte kommer att dröja allt för länge ;-)
Nä nu är det dax att ta tag i lite strykning innan middag och sen blir det dansträning ikväll. Har ju inte varit där på 10 veckor så nu är det äntligen dax :-)) Men antar att jag inte kommer att kunna köra fullt ut, får börja lite lugnt :-)
Trevlig söndagkväll på er ♥

Mycket bra för händerna :-)

Dessa söta skålar köpte jag!

Den här servisen vill jag ha!!



8 kommentarer:

Viktkamp sa...

tack för handkrämstipset!!

soffie sa...

å den där handkrämen är så bra,jag älskar Body shops produkter, kramen

Anonym sa...

Jag har också varit sugen på nya tallrikar. Men ibland går man hedja sig.
Den vita servisen är verkligen jätte söt. Nästa gång kanske.....?
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Semester & Mat sa...

Ja shopping kan verkligen göra en på bra humör.
Knepigt egentligen, för det försvinner en massa pengar från kontot...

Kram

Camilla sa...

Hihihi...ja,tänk vad roligt det är att shoppa! :)
Jättefin service!
Kram!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Åh vad kul med Ikea besök - jag vill också dit snart och den servisen vill jag också ha men inte min man så det lär nog bli en annan ;)

Kram Ullis

Ulrika sa...

Åh så kul shopping! Fina skålar och jättefin servis, IKEA har så mycket fint till hyffsade priser!

Så mysigt att få rå om ett barn i taget, det är något jag gör för sällan! Tack för tipset, det ska jag ta med mig!

Ha en go tisdag!

Kram

Susihus sa...

Haha visst kan lite shopping pigga upp.
Blir oxå jättetorr om händerna när det är kallt ute.
Må gott
Kram