lördag 5 januari 2013

Mitt 2012

Mitt 2012

Några dagar in på det nya året tänkte jag återge mitt 2012!

Första kvartalet, januari - mars:
Januari handlar en del om förkylning, var väldigt segt att bli av med :( Tog lite tid att återhämta sig!
Februari började jag springa ute, supertidigt för att vara jag :-)
Mars vet jag inte om det var något särskilt! Men detta kvartal var det en hel del ridning för tjejerna, oj vad dom gillar det!

Andra kvartalet, april - juni:
April, då var jag första gången till läkaren för att kolla upp mina ben, som jag börjat få ont i igen. Hade ju både dansat och sprungit rätt mycket och nu började det kännas...fick remiss till ortopeden.
Maj, var väldigt kall hos oss. Sen var jag på min första seans, med Terry Evans. Jättespännande!!
Juni, tog jag ett uppehåll från bloggen, eftersom det var lite bloggtorka...
Var ledig en vecka efter midsommar, skönt eftersom jag inte skulle ha semester förrän augusti!

Tredje kvartalet, juli-september
Juli hade jag fortfarande uppehåll från bloggen. Sommaren var ju inte direkt den bästa vi haft :/ Men jag fick träffa ortopeden och göra tryckmätning och vi bestämde att det skulle bli operation.
Augusti fick jag äntligen semester och då åkte vi till Stockholm, det var tjejernas önskemål. Fyra dagar som var riktigt bra!
September, då började vi att fixa yngsta dotterns rum. Vi rev allt ända in till träväggen…fint blev det när det var klart!

Fjärde kvartalet, oktober-december
Oktober präglades av lite tankeställare, alltid bra :-)
Sen for vi på en rolig resa till Stockholm igen och såg Tomas Ledin på Cirkus. En höjdare!
November och december präglades mycket av min operation, som gick bra! Nu får vi se när nästa operation blir.
Överlag ett ganska lugnt år, men bra!




6 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Ja sommaren 2012 var ju inte någon höjdare direkt, hoppas på mera badväder sommaren 2013.

Hoppas du haft dig en fin dag!

Camilla sa...

Man hinner med mycket på ett år :)
Kram!

soffie sa...

kul att läsa din årskrönika vi får verkligen hoppas att sommaren 13 blir en bra sommar,men vi sticker till Spanien i början av sommaren så vi vet att vvi får lite sommar iallafall :)kramen

TIDSOPTIMISTEN sa...

Operation är ju inte kul men annars har det varit ett bra år ser jag och ni har ju hunnit med en hel del ;) NU håller vi tummarna för ett bra 2013 också !!!

Susihus sa...

Kul att få en liten resumé av ditt år, även om operationer aldrig är roliga. Kram

Helene sa...

Jag känner igen det där...
Eftersom jag följer din blogg = ))
Härligt år...nu kan det bara bli bättre !!
Ha det gott.
Kram Helene.