söndag 22 september 2013

Fullspäckad helg, igen.
Varför blir det alltid så att allt hamnar på helgen? Då man egentligen skulle vilja göra lite som man vill, det man har lust med ;-) Städning, veckohandling, tvättning, strykning, träning, dans, promenader, höststädning i trädgården. Jag vet inte om jag glömt nåt, men det känns som det är lite för mycket ;-)
En ny träning som jag upptäckt att jag gillar, är yoga :-) :-)
Hittade en cd-skiva med yoga som jag förmodligen fått med någon tidning för länge sen. De här övningarna var i sittande ställning och ganska lugna, men verkar göra något med mig! Känner mig lugn och glad och uppåt efter passen, så då får jag väl fortsätta då :-)
Har också kikat lite lätt på yogaövningar på denna sida, www.yogobe.com, en sida där man kan prenumerera på pass som man kan köra direkt hemma. Verkar smidigt. 
Till veckan börjar jag också en mycket spännande kurs i personlig utveckling. Berättar mer om den sen :-)
Nu ska jag meditera en stund innan det är dax för sängen, måndag och ny vecka imorgon :-)
Kram ♥


1 kommentar:

Camilla sa...

Det är just därför jag inte vill ha ett måndag-fredag yrke. Städa,tvätta,handla på helgerna :(
Nä,tacka vet jag att få vara ledig vissa vardagar. Då tar jag smällen att jobba vissa helger i stället.
Kram!