måndag 14 november 2011

Sovrum

Här kommer nu bilder på vårt sovrum. Tyvärr (som vanligt för mig) hann jag inte med att fota innan vi burit ut garderoberna och skrivbordet, men ni ser ju lite i alla fall..Jag har inte hunnit med att sätta upp gardiner än, har bara persienner och vill känna in lite men tror att jag vill ha svarta hissgardiner. Ni får se dom framför er!


FÖRE




Har ni fått vad ni tål av orange nu? Känner er illamående? Tänk att jag har sovit i detta brinnande sovrum!! Här kommer bilder på det nya!

EFTER

Har bara ett vitt överkast just nu, men det ska köpas in ett nytt i någon fin färg :-)




Perfekt att kunna stänga igen skåpet och få bort alla papper, dator mm!

Önskar er alla en härlig måndagkväll och fortsatt bra vecka! Bilder på vardagsrummet kommer senare :-)

11 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Jag säger bar WOW vilken förändring!!! Så himla fint!!! Förstår att ni trivs där inne nu :) Bra jobbat!! :) Kram

Helene sa...

JÄTTE-SNYGGT !!
Tapeten var så fin...ja och allt det andra oxå...
Byrån var snygg OCH SMART.
Va kul att se hur du har det = ))
Ha en fortsatt mysig kväll.
Kram Helene.

soffie sa...

wow va snyggt det blev, fina garderober med, härligt att göra om, kramen

Susanne P sa...

Det kallar jag skillnad!!
Wow! Det blev superfint!
Jag har fortfarande en brännande orange tapet i hallen som jag bara måste göra något åt. Bara jag hittar tid till det...
Kram

Mita sa...

Vad snyggt det blev, tänk vad nya tapeter gör för ett rum. Och jätte snyggt med data hörnan,perfekt att kunna stänga igen.
Ha det gott
Kramen

Coquina sa...

Oj vilken skillnad, vad snyggt det blev =) Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se så kika gärna in på min matblogg och tävla =)

Camilla sa...

Kanonsnyggt!
Nja...inte det orangea men det nya!
Kan tänka mig att ni trivs där som fisken i vattnet.
Jag tycker att vitt överkast också var snyggt. Det behövs ingen färg.
Kram på dig!

Semester & Mat sa...

Riktigt snyggt och vilken förvandling för den delen.
Nu ser man ser sådana före och efter bilder kanske man får lite inspiration till kommande renovering hemma här.

Ha en fin kväll!

soffie sa...

hoppas du haft en härlig dag, kramen

Helene sa...

Kikar in och önskar dig en MYSIG helg redan nu = ))
Kram Helene.

Ulrika sa...

Oj vilken förändring! Kanonfint!

Ha en fin helg!!

Kram!