tisdag 21 augusti 2012

Nu är jag tillbaka!

Nu är jag tillbaka i bloggen, kände mig sugen att skriva efter sommaren :-) Ibland kan det vara skönt med en paus!
Jag har precis börjat jobba den här veckan, efter tre veckors semester. Det har varit skönt! Jag hade också en vecka efter midsommar...I år har vi varit en sväng till Stockholm, det var tjejerna som önskade det :-) Bokade hotell via Coop och det var riktigt billigt! Vi bodde på ett hotell på Östermalm, nära både Grönan och museum. Så ja, det blev besök både på Grönan, Vasamuséet, Kungliga Slottet, Gamla stan och en sightseeing med båt. Trevligt! 
Sen har vi mest njutit hemma och har börjat göra om den yngsta tjejens rum också. Hon ska få både nya tapeter, golv, garderober och några nya möbler...det kommer bli jättefint!!
Nu ska jag snart ladda för premiär av Hollywoodfruarna, en av mina favoritprogram :-)) Men här kommer lite bilder från Stockholm :-))

Vasaskeppet...fascinerande!

Nästan helt intakt och så vackra sniderier :-)

Härliga Grönan! Kanonväder dagen till ära!
Och så var det ju repetitioner inför kvällens Sommarkrysset, med Eric Saade...tjejerna skrek sig hesa!

En härligt sightseeingtur runt Stockholm

Fina hästar utanför Slottet

Parad

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vi var i Stockholm förra veckan. Stockholm är sådan fin stad. Jag älskar att åka dit.
Kul att du är tillbaka.
Kram!

Semester & Mat sa...

Ni ser ut att ha haft det trevligt.
Vi kanske möttes rentav på Grönan, vi var också där när Eric Saade var där :)