lördag 19 januari 2013

Har tänkt skriva veckan som varit, men inte hunnit med mig :( Tiden går nog än fortare nu när jag börjat jobba heltid. Men det går rätt okej ändå, trodde att det skulle kännas värre!
Nu har jag pratat med läkaren och han verkade nöjd över hur utvecklingen av mitt ben varit. Han ville ändå att jag ska försöka belasta lite till innan vi bestämmer om operation för det andra benet. Men jag har promenerat i rask takt i två veckor nu och det går hur bra som helst :-) Sen "provdansade" jag med sambon igår, tre bugglåtar, och det gick faktiskt bra, även om jag blev lite svullen efteråt. Men det gör iaf inte ont och det är positivt! Ska försöka åka på dansträningen i morgon och se om jag kan dansa några låtar iaf.
Idag fick jag äntligen hämta ut min bok med Per Morberg, hans kokbok med husmanskost. Har inte hunnit kika igenom den än, men det ska göras senare idag. Nu ska jag försöka ta mig ut på en promenad med hunden och sen är det dax att byta lite sängkläder i alla sängar. Sen blir det nog en rätt chill lördag!
Önskar er alla trevlig helg ♥


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har varit ute. Så underbart!! Solen lyser. Solen lyser.
Då kanske jag också skulle ta tag i sängarna? Skulle ju behövas.
Ha en fortsatt skön lördag.
/P

soffie sa...

va skönt att det känns bra att jobba heltid igen..hihi va kul att det gick att bugga med :) tur det inte gör ont mer.. å Morberg gör så mycket gott. kramen

Camilla sa...

Jobbar man heltid förstår jag att det är svårt att få tiden att räcka till.
Moberg ja..han kan han :)
Kram!

Susihus sa...

Va skönt att höra att du är på G igen. Önskar dig en härlig start på veckan
Kram