söndag 3 februari 2013

Ren glädje

Vilken härlig helg det varit, fint och soligt :-)
Som vanligt har det varit mycket att göra, allt från veckohandling, strykning, tvättning, städning, promenader mm.
Största glädjen är att jag kunde dansa en timme ikväll. Ok, svullen blev jag väl men det känns ändå otroligt bra :-) Det går framåt!
Laddade ner en ny ljudbok i mobilen igår, "Öka din sociala kompetens" av Henrik Fexeus. Måste säga att den var riktigt bra! Många bra tips hur man kommunicerar i alla lägen. Mycket handlar om kroppsspråket, att kunna läsa av människor, och därigenom få en bättre kommunikation. Det var beskrivningar också på olika typer av människor och varför kommunikationen inte fungerar mellan vissa. Så man fick många bra tips, för är det inte på jobbet så kan det vara var som helst, som man har nytta av detta. Och som den älskare jag är av personlig utveckling, är jag glad över alla tips :-)) Mycket intressant enligt mig :-) Nu ska jag träna lite på de tips jag fått och se hur det utvecklas :-)
Önskar er alla en bra vecka♥


5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Vilken fin vinterbild!
VA roligt att det gick bra att dansa :)

Kram

Anonym sa...

En sådan fantastisk bild.
Ha det bra i veckan.
/P
http://pernillaochpuma.blogg.se

Susihus sa...

VIlka vackra bildet! Tack för tipset av bok, ska läsas.
Kul att det fungerade att dansa. Må gott
Kram

soffie sa...

wow va vacker vinter bild,idag kom vintern tillbaka hit till mej men nu har det börjat regna istället, va härligt att du kunde ta dej en liten dans :)kramen

Camilla sa...

Ååå vilken bild. Verkligen vacker!
Vad bra att benet är bättre och att du kan dansa igen.
Snart kan du dansa 4 timmar :)
Kram!