måndag 21 oktober 2013

Förkylningstider

Snörvel, snörvel. 
Så föll man dit på en förkylning, lite snabbt, bara sådär. 
Har ändå orkat göra en del i helgen. Städat, putsat fönster, tvättat osv, men i lagom takt naturligtvis... Vi var också och kollade på soffor och såg en som var riktigt fin, men lite för stor för vårt vardagsrum. Får se om vi kan hitta en lite mindre, skulle verkligen vara kul om vi fick något nytt :-)
Köpte vinterskor till tjejerna med, känns skönt att vi hittade några som passade! Inte alltför lätt att hitta något till en kräsen 14- och 10-åring ;-) Men turen var på vår sida :-)
Nu är det bara lilla jag kvar, som inte har några bra vinterskor. Måste nog skynda mig om det ska finnas några kvar ;-)
Sambon köpte en jättefin vinterjacka med, förstår inte hur det kan vara så lätt för honom att hitta kläder. Han bara går in i en affär, tar ett plagg, provar det och så! Sitter perfekt. Hur gör han??
Nu ska jag fortsätta kurera mig, med te och vatten, filten och soffan. 
Hoppas ni alla får en bra vecka!

 Morgonprom, lite snö på backen. Jättekul tycker hunden iaf :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och min fjortonåring ska till storstan i slutet av veckan. Hoppas verkligen på att hitta stövlar till henne då. Snygga, varma och gratis.
Haha!
/P
http://dogladyn.blogg.se

Semester & Mat sa...

Har nyss kämpat mig igenom en förkylning, så ja lider med dig.
Krya på dig!

Susanne P sa...

Jag är i slutklämmen på min förkylning...tror och hoppas jag...och har snörvlat i snart en månad.

Kram

Susanne P sa...

Jag är i slutklämmen på min förkylning...tror och hoppas jag...och har snörvlat i snart en månad.

Kram

Camilla sa...

Hoppas att du snart kryar på dig. Jag går också runt och snorar :(
Kram!