måndag 15 december 2014

Som ni märkt har jag gått i dvala här under senhösten ;-)
Men nu, när vi börjar närma oss årets slut, då vaknar jag till. Snart vänder det!
Väntar fortfarande på lite snö, i alla fall så att det blir lite ljusare ute och lite mer stämning. För inte kan man säga att det är någon stämning när det är grått, molnigt, slaskigt, trist?
Vad har hänt då, medan jag legat i "dvala"? Ja, inte så mycket. Jag läser på med min utbildning. Faktiskt ligger jag lite efter, och jag hoppas kunna hämta igen lite i juldagarna. Men det kanske bara är att vara onödigt optimistisk, man vet ju hur det blir! Men jag ska i alla fall försöka. Hur som helst är det väldigt intressant även nu. Just för tillfället läser jag om motivation och mål. Mycket kul :-)

Dottern och jag har fått ett nytt favoritpass, Bodybalance. Det är en blandning av Yoga, Thai Chi och Pilates. En underbart skön träning! Man känner sig så avslappnad och harmonisk när man åker därifrån. Kan rekommenderas :-)

Inte många dagar kvar till julafton nu, men min "julklapp" har jag redan beställt :-D En resa till hela familjen till Spanien. Ska bli så underbart skönt!!! Så om ca 6 månader åker vi en vecka, längtar :-))
Nu är det dags att göra lite avslappning innan det är dags att sova. 

Önskar er alla en härlig vecka ♥



Inga kommentarer: