torsdag 18 september 2008

Det går ont

Det fortsätter att gå lite halvont här. Hela veckan har varit jobbig. Idag har jag haft huvudvärk hela dagen. Och en enorm trötthet hela veckan. Förstår inte vad som pågår! Känner mig helt ur slag. Funderar på att sjukskriva mig imorgon, eftersom jag är helt utan kraft, och även om huvudvärken är nästan borta så finns den lite i bakgrunden. Det skulle inte behövas så mycket förrän den dundrar igång igen.
I förrgår åt hunden upp sitt bandage. Jag tycker att jag har satt tratten så hårt som jag bara kan, men det spelar ingen roll. Han kommer åt det ändå. Jag kunde inte hitta bandaget, det var helt borta. Vilket betyder att han måste ha tuggat i sig det. Än har jag inte sett att det har kommit ut den andra vägen. För säkerhets skull åkte jag till djuraffären igår och köpte en munkorg. Kom hem med den och satte på honom den. Jag stod inte ut med de lessna ögonen. Han såg helt förstörd ut! Så jag lät honom vara utan imorse, bara tratten på igen. När jag kom hem på lunchen, hade hade ätit upp nästa bandage. Nu känner jag rädslan i magen. Tänk om det fastnar i tarmarna!
Än har jag inte märkt något på honom. Han åt sin kvällsmat som vanligt och verkar inte ha ont. Men i natt?

Jag vet inte hur jag ska kunna sova!

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

men vilken hund men det kanske kliar och håller på att läka och då kan man bli halt tokig själv ju.
Hur mår DU, det låter inte bra alls med dig är det en massa oro eller vad händer, glöm inte att jag finns här om du vill prata (finns mail ochså glöm inte det)
KRAMISAR och en massa energi vill jag sända till dig....