torsdag 4 september 2008

Mycke´nu

Idag har det varit soligt och varmt. Lite turbulent på jobbet idag, och turbulent inne i knoppen på mig. Mycket som händer nu. Jag var och tränade igår, och då gick det bättre. Idag var jag också iväg och det gick riktigt bra. Imorgon ska jag bara promenera lite och träna lite kontaktövningar med klickern. Sen blir det en cykelrunda strax innan tävling på lördagmorgon så att han får springa av sig den västa energin. Det är åtta hundar som startar i vår klass. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om det, jag tänker fokusera på oss. Jag kommer att vara supernöjd om han går hyfsat, dvs håller sig vid min sida och är hyfsat fokuserad. Synd att jag inte har någon som kan filma åt mig, det skulle vara kul att se efteråt. Men kanske kan jag hitta någon, får se om jag tar med kameran och chansar.

Skönt med fredag imorgon. Jag slutar 13,30, och då tänker jag bara åka hem och ta det lugnt. Har nyss sett Idol, och skrattat som vanligt. Det är alltid lika kul att se alla som ställer sig och sjunger, fast dom inte kan. Herregud vad dom är modiga egentligen! När det är tv och allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack för dina snälla ord. Trimning på en Flat, behärskar jag mer än väl. Oftast inte så mycket att fixa med dem. Lite hals, svans och tassar och kanske lite plock på ryggen. Har hjälp någon några gånger till utställning men annars lyser Flatarna med sin frånvaro. Du är välkommen om du har vägarna förbi Gotland.
/P

Anonym sa...

Åhhh! Ska du tävla!! Vad kul!Hoppas det går bra! LYCKA TILL!!!!

Anonym sa...

Själv tror jag inte att de ärmodiga, jag tror att de har en del totala brister på att se sina egna brister....

Jag passar också på att utmanade dig i en av mig ihopknåpad reflektion/utmaning. Den skall göras innan din nästa födelsedag.

http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

Anonym sa...

Det kommer att gå bra imorgon, det känner jag på mig!
Jag håller tummarna och ser fram emot en rapport om resultat.
Hoppas du har en skön fredagskväll!

Lycka-till-spark och kram!