lördag 20 september 2008

Lite av varje

Idag åkte jag på stan på förmiddan och köpte mig ett par goretex-kängor. Jag har länge velat ha såna, som jag kan ha när jag är ute med hunden på vinter, vår och höst. Bara 1100 kr....men dom är värd varenda krona :)
Sen hem för att äta lunch och sen åkte tjejerna och jag och kollade på Filiokus Fredrik. Han var riktigt rolig och det blev många skratt :) Sen åkte vi på trädgårdsaffären och köpte lite blommor att sätta i höstkrukan ute. Alla sommarblommor åkte i komposten, nu har dom gjort sitt för i år :) Det har varit soligt och varmt idag, helt underbart väder. Jag har sprungit runt med kameran och fotat lite, kan inte låta bli när det är så höstvackert ute.
Jag provade en ny kycklingrätt idag, den var helt underbart god. Kycklingfilé, tomater, grädde, fetaost mm till pasta och vitlöksbröd, samt ett glas rött till det. Supergott!


Ha en skön lördagkväll!








1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga höstbilder! =)