tisdag 18 augusti 2009

Andra dan avverkad

Andra dagen på jobbet avverkad....Idag har det flutit på ganska bra ändå :-) Har redan kommit in i nåt som skulle kunna kallas rutin :-) Å alldeles utmärkt går det för 6-åringen på fritis, hon verkar trivas bra.
Idag har jag skickat sambon med döttrar till fotbollsmatch. Själv ska jag ha Min Alldeles Egna Kväll, så det ska strax bli en springrunda på 5 km, bara jag och hunden. Tänk att man ändå får dåligt samvete för att man inte är med på alla matcher?! Men fy mig, nu måste jag tänka lite på mig själv också, även om det är svårt. Jag tror det kommer att löna sig i längden :-)
Imorgon är det dax för ridskola igen och efter lektionen ska jag åka direkt på Lions loppis. Jag har absolut inte gett upp hoppet om ett runt soffbord, nånstans står det säkert och väntar på mig.

Nej nu väntar killen otåligt på mig i hallen, bäst att komma iväg!


Så här ser vi ut om en stund efter joggingrundan, iaf en av oss ;-)

2 kommentarer:

Cissi sa...

Så du har också lyckats fixa andra dagen? Här är en till.. Men det är som du säger, nu känns det som man har hittat rutinerna.

Man ska inte ha dåligt samvete, tror också att det lönar sig i längden att ha egen tid.

Kram på dig!

Jennyshemochharmoni sa...

Jag tror absolut det är viktigt att fylla på sin egen energi. Sånt brukar verkligen löna sig! KRAM