lördag 22 augusti 2009

Inget napp

Regnet har öst ner idag och barnen och jag har åkt på några loppisar. Tyvärr fanns det inget av intresse idag. Fick en väldans lust att bege mig till Ikea, men nu måste jag nog göra nån nytta också...kanske hinner jag åka nån eftermiddag till veckan.
Har dammsugit och ska stryka...trist men det måste göras :( Känner mig annars väldigt uppåt, det har grejats i tvättstugan i veckan och nästa helg om vädret tillåter ska den nya ytterdörren sättas in! Som jag längtar! Men det är mycket jobb kvar med allting. Sambon tror att vi kan vara klar med allt till jul, och det hoppas jag verkligen! Tänk vad häftigt när vi har ny tvättstuga, nya hallar och ny ytterdörr! Ett antal tusenlappar fattigare naturligtvis...men det är det värt!

Nu är det bäst att jag sätter fart med strykningen...önskar er en mysig lördagkväll!

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas som dig att det snart är färdigt hemma men jag lever med en tidsoptimist.... och jag tror att vi typ aldrig blir klara...
hoppas att du mår bra ochtack för alla dina kommentarer du är fantastisk glöm aldrig det...
KRAM