torsdag 20 augusti 2009

Fredagsmys imorgon!

Torsdag idag och snart slut på första veckan :-) Sitter här och är jättetrött, det tar ut sin rätt att börja jobba igen... Har kört ett styrketräningspass 45 minuter som helt tog musten ur mig, men skönt är det efteråt. I förrgår sprang jag 5 km. Det artar sig :-) Har också varit duktig och tränat med hunden, både linjetag, markeringar, dirigeringar och sök. Han har varit jätteduktig men idag var han lite övertänd när vi skulle träna ut-tecken på gräsmattan. Det blev ett äkta flat-ryck när jag röt till åt honom att skärpa sig, då sprang han som en galning i åttor, sen satt han och flåsade :-) Ja det säger väl allt :-)
Om några veckor ska en ny liten medlem flytta in hos oss! Vi har bokat en kattunge och jag längtar tills den ska komma. Jag har varit sugen på katt länge, men det har inte känts som rätt tillfälle. Nu har barnen vuxit till sig lite mer så dom är helt överlyckliga över den här katten, dom har tjatat länge. Hoppas dom nu bara kan komma överrens om den också...för nåt mer djur kommer det inte att bli sen, fick ta fram hundögonen för att få sambon att gå med på det, hehe :-)

Nej nu är det dax för mig att börja dra mig till sängs...


Lilla Sissel flyttar in om ca tre veckor *längtar*

4 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Å jösses vilken söting! Förstår om de är superglada :) Ha en toppenbra helg! KRAM

Camilla sa...

Gud, vad gullig!
Önskar att jag kunde äga en katt men min äldsta dotter är allergisk.

Titti sa...

Vilken snygging!!! Ja man måste se till att göra saker som par utan barn å utan att det ska umgås med andra.Tyvärr är min karl skitdålig på det så ibland blir jag galen och skrek åt honom igår att han väler grabbarna före oss.Då kommer ham hem med blomma..Gulligt men det var ju inte det jag ville ha.Tid för oss själva ville jag ha....

Hallon & Blåbär sa...

Jisses, vad duktig du är med både din och vovvens träning. Skulle behöva komma igång med hundträningen här med, börjar spårkurs nästa vecka och det känns som det behövs.

Kissen är ju bara för söt, kan tro att barnen är superglada.

Ha en bra helg!